Interviu Cylex – Dass Center GWA face diferenţa!
Dass Center GWA este cel mai mare distribuitor zonal de folii adezive şi vă aşteaptă cu o mare diversitate de folii profesionale, etichete industriale şi signalistică pentru interior şi exterior.
Cylex 1. Ce v-a determinat să vă implicaţi în domeniul foliilor autocolante?
Implicarea in acest domeniu a venit ca o atracţie, resimţită încă din anii facultăţii, atunci când am luat contact pentru prima oară cu cercetarea maselor plastice. Lucrurile au evoluat treptat în această direcţie, iar eu am început să aprofundez din ce in ce mai mult subiectul, devenind specialist în înţelegerea şi întrebuinţarea optimă a foliilor autocolante.
Cylex 2. Care sunt principalele servicii pe care le oferiţi?
Serviciile pe care noi le prestăm au două mari direcţii: distribuţie şi prelucrare/producţie. Ca distribuitori de folii autocolante şi benzi dublu adezive avem o experienţă de 20 de ani, necesară pentru a înţelege cerinţele clienţilor noştri legate de promptitudinea, acurateţea şi siguranţa livrărilor. Ca locaţii, putem acoperi orice zonă a ţării atât pe partea de distribuţie cât şi pe cea de producţie.
Ca producători, principalul domeniu în care activăm sunt etichetele adezive. Acestea sunt produse particularizate fiecărei aplicaţii. Pe lângă elementele externe ce ţin de formă, culoare, dimensiune şi conţinut, etichetele ţin cont şi de o serie de parametri mai puţin vizibili – chimici, termici, mecanici, în concordanţă cu factorii de mediu în care aplicabilitatea lor trebuie să aibă randament maxim. Alte produse apreciate ale noastre sunt decupările pentru inscripţionarea materialelor textile, pe care le livrăm clienţilor producători de echipamente de protecţie.
Cylex 3. Cui îi sunt adresate produsele dumneavoastră?
Produsele noastre se adresează în mod deosebit domeniilor industriale, industriei automotive, textile şi modei, industriei aeronautice, IT şi telefoane mobile sau tablete, industria mobilei, arhitectură şi decoraţiuni interioare.
Cylex 4. În ce constă procesul de producţie?
În prima fază are loc înţelegerea nevoilor clientului prin discuţia purtată cu un specialist din cadrul firmei. După ce este aleasă soluţia optimă, informaţiil sunt transmise către departamentul de grafică. Rolul acestuia este de a schiţa macheta produselor finite. După îndeplinirea acestui pas, macheta va fi dirijată către departamentul lucrări, care va executa operaţiunile necesare de plotare, listare şi decupare, prin utilizarea echipamentelor de lucru specifice. Procesele tehnologice pot fi mecanizate, automatizate sau mixte. Urmează apoi controlul calităţii execuţiei, ambalarea şi livrarea produselor.
Cylex 5. Ce este aderarea la presiune sensibilă şi care este avantajul acesteia?
Aderarea la presiune sensibilă este un fenomen fizic bazat pe wetting şi atracţia moleculară dintre adeziv şi suprafaţă. Există mai multe tipuri de adezivi, iar fiecare dintre aceştia îşi produc efectul aderent in maniera specifică: utilizare de solvenţi, tratament termic, expunere UV, etc. Foliile şi benzile adezive au la bază adezivi sensibili la presiune (ASP). Aceştia devin activi în momentul în care se aplică pe suprafaţa de destinaţie, iar avantajele sunt multiple. Printre acestea s-ar înscrie rapiditatea activării (aproape instantaneu), faptul că nu au nevoie de tratament termic, solvenţi sau apă. De asemenea nu deteriorează suprafeţele pe care se aplică, sunt lipsiţi de miros şi nu elimină vapori toxici. Durata de viaţă este mult mai mare, iar în cazul în care se doreşte îndepărtarea, acest lucru se face relativ uşor.
Cylex 6. Care este punctul forte al firmei dumneavoastră?
Punctul forte îl constituie competenţa, orientarea noastră spre calitate, dublate de dorinţa de a găsi soluţii viabile nevoilor clientului. Importanţa şi încrederea pe care noi o acordăm relaţiei de parteneriat dintre client şi furnizor ne ajută să ieşim în evidenţă.
Cylex 7. Ce planuri de viitor aveţi pentru dezvoltarea firmei?
Dorinţa noastră este de creştere şi dezvoltare prin diversificarea în permanenţă a serviciilor oferite, prin investiţii în resurse umane, instruirea personalului, crearea unei imagini distincte şi originale pe piaţă.
Cylex 8. Cum vă promovaţi firma şi serviciile în mediul online?
Promovarea în mediul online o facem în primul rând, prin intermediul celor două site-uri ale firmei: www.folii-adezive.com.ro şi www.dasscenter.ro. Primul se referă mai curând la partea de distribuţie. Aici se regăsesc tipurile de folii pe care noi le comercializăm, caracteristici, fişe tehnice, liste de preţuri. Al doilea se axează pe partea de producţie şi lucrări pe care noi le realizăm. Tot de aici se face legatură şi cu blogul nostru prin care ne exprimăm direct în domenii dintre cele mai variate, de la informaţii despre produsele noastre, despre evenimente, promoţii, prezentări şi până la elemente de dezvoltare personală şi profesională.
https://www.cylex.ro/interviu-firma/dass+center+gwa_894733.html
Foarte frumos! Felicitari!