Meniu

Adaugat de pe iul. 16, 2015 in Folii auto, Folii profesionale |

Folia pentru colantare auto – mituri și realitate

Folia pentru colantare auto – mituri și realitate

Vopsire sau colantare? Cum e mai bine? Ce sa aleg pentru masina mea?

Raspunsul este ca fiecare procedeu isi are adeptii sai, condusi de propriile convingeri si perceptii.
In continuare veti putea analiza cateva dintre miturile exprimate de cei care nu au inca suficiente informatii legate de folierea auto.

„Foliile pentru colantarea mașinii nu rezistă la temperaturi extreme. Fals

Dacă folosiți folia Orafol adecvată pentru suprafața pe care doriți să o colantați și o aplicați corespunzător, folia poate va rezista cu succes până la 10 ani la temperaturi extreme, vara sau iarna, de la -50 °C până la + 110 °C.

Foliile nu protejează mașina împotriva zgârieturilor. Fals

Pentru protejarea maşinii, Algernon vă recomandă Oraguard 270. Aceasta este o folie perfect transparentă, rezistentă şi suficient de groasă pentru a vă proteja maşina de zgârieturi. Suprafața transparentă permite păstrarea culorii inițiale a mașinii.

Folia poate fi aplicată pe suprafeţe drepte şi uşor curbate, de obicei pe părţile inferioare ale maşinii, cum ar fi: bara din faţă, bara din spate, praguri, aripi, uşi etc., dar se poate aplica şi în interior. Foliile Orafol pentru colantarea auto protejează suprafața mașinii de zgârieturi superficiale, care pot fi reparate prin utilizarea unui foehn. Este importantă și percepția despre zgârieturile grave, deoarece foliile nu sunt bullet proof.

Vopseaua se distruge atunci când se decolantează mașina. Fals

Deși au adezivul permanent, foliile speciale pentru colantarea auto de la Orafol se îndepărtează fără probleme sub acțiunea unui foehn și nu afectează vopseaua mașinii. Totuși, pentru ca acest lucru să se întâmple, este nevoie ca mașina să aibă vopseaua originală sau, dacă a fost revopsită, acest procedeu să se fi executat performant, iar inscripționarea să se fi realizat după două-trei săptămâni de la revopsire.

Pentru a asigura îndepărtarea fără probleme a foliilor adezive de pe suprafața mașinii, Algernon vă recomandă să ștergeți mașina, înainte de colantare, cu o soluție specială izopropilică, numită Stema Adhesive Solution. Această soluție vă este de folos atât la aplicarea, cât și la îndepărtarea foliei.

Foliile fac bule – rezistă puțin. Fals

De obicei, la momentul colantării unei mașini se folosesc instrumente și soluții speciale care favorizează aplicarea și prelungesc durata de viață a foliilor. Este important ca mașina să fie curățată cu un alcool special, de genul celui prezentat mai sus, care permite dezlipirea și lipirea foliei la momentul colantării, pentru a se evita formarea bulelor de mari dimensiuni.

Toate foliile fac bule, este practic imposibil să se evite formarea bulelor mici la momentul colantării. Acestea pot fi îndepărtate cu ajutorul unei raclete, iar multe dintre bulele mici dispar la câteva zile după colantare.

Colantarea mașinii este o soluție ieftină, pentru cei care nu au bani de vopsire

Această afirmație este parțial adevărată, deoarece colantarea mașinii este o soluție rezonabilă pentru bugetul unui proprietar de mașină și reprezintă o alternativă foarte bună la vopsirea clasică. Indiferent de bugetul alocat, este o metodă practică de protecție a vopselei și de decorare a mașinii în culori inedite și cu grafici deosebite.

Există multe motive pentru care se alege colantarea mașinii în detrimentul clasicei vopsiri auto, însă este foarte important să se folosească folia potrivită aplicației care se dorește a fi obținută.”

http://www.universign.ro/2011/06/ce-trebuie-sa-cunoasteti-despre-o-colantare-auto-de-succes/

Va salut si va urez sa fiti informati!

Claudia Scornea,

Administrator